Pístní sady a kroužky

Pístní sada s kroužky je ideální pro oživení již ne právě výkonného motoru. V této sekci nabízíme pístní sady s kroužky pro scootery a motorky. Výměna pístu samozřejmě není jednoduchou opravou, ale chce to dostatek zkušeností i znalostí. Pokud takovou sadu použijete, pak se dočkáte jednak zvýšení tlaků, zlepšení výkonu, ale také nižší spotřeby, a to už se vyplatí. Správně fungující motor je potřeba kontrolovat a sledovat, zda u scooteru či motorky s menším obsahem nevzniká vůle pístu ve válci.

Nejprodávanější

6 položek celkem
NK100.82.2 - Sada pístních kroužků Naraku V.2 50ccm 39mm GY6
306 Kč

Náhradní sada pístních kroužků Naraku V.2 50ccm, s průměrem 39mm, je vhodná pro válce, které jsou určeny na motory GY6.

Kód: NK100.82.2
NK103.07 - Pístní sada Naraku 50ccm 39mm Peugeot Django, Kisbee, Streetzone 4T
727 Kč

Pístní sada Naraku 50ccm s průměrem pístu 39mm, vhodná pro Peugeot Django, Kisbee, Streetzone 4T.

Kód: NK103.07
IP35171 - Ségrovka pístního čepu Racing C-Clip 10mm
27 Kč

Náhradní ségrovky pístního čepu Racing C-Clip, pro pístní čep o průměru 10mm. V balení jsou 2 kusy ségrovek.

Kód: IP35171
272.0120 - Segrovka pístního čepu Polini 10mm
44 Kč –11 %
39 Kč

Náhradní ségrovka pístního čepu, vhodná při výměně pokud se ségrovka například ohne. Ve tvaru dvojíté G, což je nejjednodušší tvar na montáž.

Kód: 272.0120
NK101.99 - Ségrovky pístního čepu Naraku 10 mm, 2ks
29 Kč

Ségrovky pístního čepu Naraku 10 mm, 2ks - Náhradní ségrovky pístního čepu od Naraku s průměrem 10 mm. Balení obsahuje 2ks.

Kód: NK101.99
NK100.82 - Sada pístních kroužků Naraku [39,00 mm CNC] - GY6 50cc
306 Kč

Sada pístních kroužků Naraku [39,00 mm CNC] - GY6 50cc - Sada pístních kroužků Naraku [39,00 mm CNC] - GY6 50cc

Kód: NK100.82

Pístní sada s kroužky je ideální pro oživení již ne právě výkonného motoru. V této sekci nabízíme pístní sady s kroužky pro scootery a motorky. Výměna pístu samozřejmě není jednoduchou opravou, ale chce to dostatek zkušeností i znalostí. Pokud takovou sadu použijete, pak se dočkáte jednak zvýšení tlaků, zlepšení výkonu, ale také nižší spotřeby, a to už se vyplatí. Správně fungující motor je potřeba kontrolovat a sledovat, zda u scooteru či motorky s menším obsahem nevzniká vůle pístu ve válci.