Klikový hřídel pro Suzuki

9 položek celkem
Ložisko pístního čepu Malossi
od 238 Kč

Vysoce odolné a kvalitní ložisko pístního čepu od Malossi v různých rozměrech.

Kód: M663974B
Ložisko pístního čepu Top Racing 10x14x13mm
240 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17146
Klikový hřídel Top Racing HQ High Quality, Morini
2 769 Kč

crankshaft Top Racing high quality for Morini

Kód: 19953
Ložisko pístního čepu Polini 10x14x13mm, Minarelli, Morini
285 Kč

Vysoce kvalitní ložisko pístního čepu Polini má rozměry 10x14x13mm a je vhodné pro motory Minarelli a Morini s 10mm pístním čepem.

Kód: 280.0017
Ložisko pístního čepu ARTEK Racing INA 12x16x16
428 Kč

Velmi kvalitní závodní ložisko pístního čepu ARTEK Racing INA o rozměru 12x16x16mm. Vhodné například pro horizontální motory Minarelli AM a Peugeot.

Kód: AT28229
Ložisko pístního čepu ARTEK Racing INA 10x14x13
416 Kč

Velmi kvalitní závodní ložisko pístního čepu ARTEK Racing INA o rozměru 10x14x13mm. Vhodné například pro motory Minarelli, Morini s 10mm pístním čepem.

Kód: AT28038
Klikový hřídel Top Racing high quality, Suzuki Street Magic
2 785 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 25112
Ložisko pístního čepu Top Racing high quality 10x14x13mm
294 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17147
Ojniční ložisko, 10 mm, Minarelli/Morini
104 Kč

Ojniční ložisko, 10 mm, Minarelli/Morini - Ojniční ložisko o rozměru 10mm za skvělou cenu.

Kód: KW13963

Klikový hřídel pro Suzuki je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení