Klikový hřídel pro Puch

8 položek celkem
Ložisko pístního čepu Top Performances 12x15x15mm
224 Kč

Značka Top Performances vyvíjí a prodává originální náhradní díly pro motory Minarelli. Ať už je to sada válce, membránový blok nebo příruba sání - zde je prostě kvalita....

Kód: TP-9921330
Ložisko pístního čepu Top Racing high quality 12x15x15mm
182 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17149
Ložisko pístního čepu Top Racing 12x15x15mm
79 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17148
Klikový hřídel, Puch MV50 DS, VSD, VZ, Monza, Condor
1 524 Kč

Klikový hřídel, vhodný pro všechny 3- a 4-rychlostní mopedy Puch. OEM číslo: 329.2.10.015.0.

Kód: 39326
Klikový hřídel Puch Maxi (s E50 motorem)
1 145 Kč

Klikový hřídel, vhodný pro Puch Maxi (s E50 motorem). Na této klikové hřídeli se používají gufera 17x40x7 (vlevo) a 22x40x7 (vpravo). Levé ložisko 6203 (LAG.6203.C3) a pravé...

Kód: IP38460
Ložisko pístního čepu OEM 12x15x15mm
667 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-847529
Ložisko pístního čepu Polini 12x15x15mm
285 Kč

Vysoce kvalitní ložisko pístního čepu Polini má rozměry 12x15x15mm.

Kód: 280.0019
Klikový hřídel Top Racing high quality, Puch Z50 2-speed
2 858 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 26799

Klikový hřídel pro Puch je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.