Klikový hřídel pro Pegasus

8 položek celkem
Ložisko pístního čepu Top Racing 10x14x13mm
240 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17146
Vymezovací podložka Naraku na kliku TGB 24x18x14mm
390 Kč

Vymezovací podložka Naraku na kliku TGB 50ccm o rozměrech: 24x18x14mm.

Kód: NK105.23
Ložisko pístního čepu Polini 10x14x13mm, Minarelli, Morini
285 Kč

Vysoce kvalitní ložisko pístního čepu Polini má rozměry 10x14x13mm a je vhodné pro motory Minarelli a Morini s 10mm pístním čepem.

Kód: 280.0017
Ložisko pístního čepu ARTEK Racing INA 10x14x13
416 Kč

Velmi kvalitní závodní ložisko pístního čepu ARTEK Racing INA o rozměru 10x14x13mm. Vhodné například pro motory Minarelli, Morini s 10mm pístním čepem.

Kód: AT28038
Klikový hřídel Top Racing high quality, TGB, Pegasus
2 784 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 19972
Ložisko pístního čepu Top Racing high quality 10x14x13mm
294 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17147
Kliková hřídel Naraku, TGB / Pegasus
2 820 Kč

Kliková hřídel Naraku, TGB / Pegasus - Pokud máte klikovou hřídel zralou už tak akorát na repas nebo potřebujete novou kliku, má pro Vás firma Naraku řešení. S touhle kvalitní...

Kód: NK105.12
Ojniční ložisko, 10 mm, Minarelli/Morini
104 Kč

Ojniční ložisko, 10 mm, Minarelli/Morini - Ojniční ložisko o rozměru 10mm za skvělou cenu.

Kód: KW13963

Klikový hřídel pro Pegasus je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení