Klikový hřídel pro LML

7 položek celkem
Ložisko pístního čepu Polini 15x19x20mm, Vespa PX 125, PX 150, Primavera 125 ET3 2T, LML Star Deluxe
285 Kč

Vysoce kvalitní ložisko pístního čepu Polini má rozměry 15x19x20mm a je vhodné pro skútry Vespa PX 125, PX 150, Primavera 125 ET3 2T, LML Star Deluxe s 15mm pístním čepem. OEM...

Kód: 280.0014
Klikový hřídel Polini 60mm, Vespa PX 125, PX 150, LML Star Deluxe
6 712 Kč

Vysoce kvalitní klikový hřídel Polini s 60mm zdvihem má velice dlouhou životnost. Klikový hřídel je vhodný pro skútry LML Star Deluxe a Vespa PX 125 / 150 ccm.

Kód: 210.0063
Klikový hřídel Polini 57mm, Vespa PX 125, PX 150, LML Star Deluxe
6 610 Kč

Vysoce kvalitní klikový hřídel Polini s 57mm zdvihem má velice dlouhou životnost. Klikový hřídel je vhodný pro skútry LML Star Deluxe a Vespa PX 125 / 150 ccm.

Kód: 210.0062
Klikový hřídel Vespa PX 125, 150, LML 2T
5 048 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 38707
Matka spojkového koše, LML, Vespa PX, PE
60 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 36517
Pojistná podložka korunkové matky, Vespa
13 Kč

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Kód: 35278
Klikový hřídel RMS, Vespa PX 125, PX 150, LML Star Deluxe
3 119 Kč

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Kód: 35251

Klikový hřídel pro LML je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.