Klikový hřídel pro LML

7 položek celkem
Klikový hřídel Polini 60mm, Vespa PX 125, PX 150, LML Star Deluxe
6 712 Kč

Vysoce kvalitní klikový hřídel Polini s 60mm zdvihem má velice dlouhou životnost. Klikový hřídel je vhodný pro skútry LML Star Deluxe a Vespa PX 125 / 150 ccm.

Kód: 210.0063
Klikový hřídel Polini 57mm, Vespa PX 125, PX 150, LML Star Deluxe
6 610 Kč

Vysoce kvalitní klikový hřídel Polini s 57mm zdvihem má velice dlouhou životnost. Klikový hřídel je vhodný pro skútry LML Star Deluxe a Vespa PX 125 / 150 ccm.

Kód: 210.0062
Klikový hřídel Vespa PX 125, 150, LML 2T
4 757 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 38707
Matka spojkového koše, LML, Vespa PX, PE
60 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 36517
Pojistná podložka korunkové matky, Vespa
13 Kč

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Kód: 35278
Klikový hřídel RMS, Vespa PX 125, PX 150, LML Star Deluxe
2 985 Kč

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Kód: 35251
Ložisko pístního čepu Polini 15x19x20mm, Vespa PX 125, PX 150, Primavera 125 ET3 2T, LML Star Deluxe
285 Kč

Vysoce kvalitní ložisko pístního čepu Polini má rozměry 15x19x20mm a je vhodné pro skútry Vespa PX 125, PX 150, Primavera 125 ET3 2T, LML Star Deluxe s 15mm pístním čepem. OEM...

Kód: 280.0014

Klikový hřídel pro LML je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení