Klapky a příruby

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.

Nejprodávanější

40 položek celkem
22760 - Klapka Aprilia MX, RS, CPI, Yamaha DT, AM6, Generic
440 Kč

Náhradní levná klapka má plastové lístky a je vhodná pro Aprilia MX, RS, CPI, Yamaha DT, Generic s motory AM6.

Kód: 22760
42567 - intake manifold 30/33mm for Derbi EBE, EBS, D50B w/ 24-30mm carburetor
274 Kč

Příruba sání pro motory Derbi EBE, EBS a D50B. Příruba má průchod 30 mm a umožňuje montáž 24 mm až 30 mm PWK karburátorů, nebo Dellorto PHBN / VHST karburátorů o průměrech 26,...

Kód: 42567
Klapky Malossi MHR VL17, AM6 Derbi 1E40MA, 1E40MB
1 751 Kč

Poslední verze klapek Malossi pro motory Minarelli AM6, Derbi a další podobné, které se montují do malých 50cc řadiček. Díky klapkám má válec daleko lepší plnění a tím pádem...

Kód: M2714152C0
42846-BK - intake manifold spacer Doppler 5mm black for Minarelli AM, Derbi EBE, EBS, D50B
425 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 42846-BK
37373 - Gumová přechodka 24/28mm, vhodná pro Derbi Senda, GPR, Aprilia RS, RX, SX, Gilera SMT, RCR D50B0 EBE. OEM číslo: 871319.
237 Kč

Gumová přechodka 24/28mm Derbi Senda, GPR, Aprilia RS, RX, SX, Gilera SMT, RCR D50B0 EBE

Kód: 37373
213.0602 - Materiál na klapky, karbon, Polini 0,40mm 110x100mm - univerzální (bílá)
1 399 Kč

Tyto karbonové desky na klapky jsou v top kvalitě Polini. Materiál lze řezat jednotlivě. Změna tloušťky má vliv na odezvu a točivý moment motoru, obecně platí, že čím tenčí...

Kód: 213.0602
42846-RE - intake manifold spacer Doppler 5mm red for Minarelli AM, Derbi EBE, EBS, D50B
425 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 42846-RE
42296 - reed valve assy V-Force 4 for Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson
6 355 Kč

Špičkové V-Force 4 klapky od společnosti Moto Tassinari jsou již více než 15 let považovány za „klenot“ v oblasti 2T motorů. Jedinečná konstrukce zdvojnásobuje vstupní plochu ve...

Kód: 42296
Klapky Malossi VL18 MHR Team, AM6, Derbi, Generic, CPI, 1E40MA, 1E40MB
1 760 Kč

Tento membránový blok MHR TEAM VL18 od Malossi pochází přímo ze závodní dráhy. Tento membránový blok byl speciálně navržen pro karter Malossi MHR C-one a hodí se také na...

Kód: M2715810C0
215.0427 - Příruba Polini 360 21/25mm, Minarelli AM6, Derbi D50B0 EBE EBS
1 844 Kč

Příruba Polini, otočná. Určena pro karburátory Polini CP nebo DellOrto PHBG 19-21mm.

Kód: 215.0427
213.0604 - Materiál na klapky, karbon, Polini 0,28mm 110x100mm - univerzální (světle modrá)
1 398 Kč

Tyto karbonové desky na klapky jsou v top kvalitě Polini. Materiál lze řezat jednotlivě. Změna tloušťky má vliv na odezvu a točivý moment motoru, obecně platí, že čím tenčí...

Kód: 213.0604
213.0601 - Materiál na klapky, karbon, Polini 0,35mm 110x100mm - univerzální (zelená)
1 332 Kč

Tyto karbonové desky na klapky jsou v top kvalitě Polini. Materiál lze řezat jednotlivě. Změna tloušťky má vliv na odezvu a točivý moment motoru, obecně platí, že čím tenčí...

Kód: 213.0601
Nahoru
Další produkty

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.