Klapky a příruby

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.

Nejprodávanější

IP10979 - Příruba sání 21mm neškrcená, Minarelli horizontal
 
166 Kč
22760 - Klapka Aprilia MX, RS, CPI, Yamaha DT, AM6, Generic
440 Kč –10 %
Původně: 440 Kč  (–10 %)
396 Kč
BT20001 - Příruba sání GY6 50cc, 139QMB/A
Příruba sání GY6 50cc, 139QMB/A
Skladem (1 ks)
Kód: BT20001
 
144 Kč
IP12456 - Příruba sání 21mm neškrcená, Piaggio 50ccm 2T
 
197 Kč
2013224 store
Podložka pod klapky Malossi, Minarelli 5 mm
Skladem (1 ks)
Kód: M2013224
 
483 Kč
Kit sání pro DellOrto, Babetta 210 - boční
 
1 000 Kč
Karbonové lístky Malossi pro originál klapky, Minarelli AM6
 
682 Kč
GY14647 - Izolátor příruby, GY6 125/150ccm 152/157QMI
 
57 Kč
9 položek celkem
STT41026 - Gumová příruba / propojka Schmitt pro karburátory DellOrto PHBG, BING, Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50, SR4-2
106 Kč

Náhradní gumová příruba / propojka Schmitt, je vhodná pro karburátory DellOrto PHBG a BING. Určeno na stroje Simson S50, S51, S70, S83, KR51/1, KR51/2, SR50, SR80 a SR4-2. Délka...

Kód: STT41026
Domeček na klapky Schmitt 50-85ccm, Simson motor M500, M700
Novinka
1 286 Kč

Exkluzivní domeček na klapky od značky Schmitt, je vhodný pro válce 50-85ccm, které jsou určené na motory Simson M500 / M700. Domeček je vhodný pro všechny válce...

Kód: STT49229
Klapka Malossi VL6 carbonit, AM6, Derbi, Generic, KSR-Moto, Keeway
857 Kč

Klapka Malossi VL6 carbonit pro AM6, Derbi, Generic, KSR-Moto, Keeway. Tloušťka klapky je 0,3 mm.

Kód: M274235K0
42296 - reed valve assy V-Force 4 for Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson
6 355 Kč

Špičkové V-Force 4 klapky od společnosti Moto Tassinari jsou již více než 15 let považovány za „klenot“ v oblasti 2T motorů. Jedinečná konstrukce zdvojnásobuje vstupní plochu ve...

Kód: 42296
Klapky Racing, AM6, Derbi, Generic, KSR-Moto, Keeway, Simson s klapkami
417 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: IP49540
Klapka Malossi VL5, Honda MTX, Yamaha DT, Simson MTX
1 022 Kč

Klapka Malossi VL5 pro Honda MTX 80ccm, Yamaha DT, Simson MTX se vyznačuje zlepšením plnění válců, klapky má karbonové.

Kód: M273407C0
41215 - reed valve assy V-Force 3 for Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson
6 544 Kč

Špičkové V-Force klapky od společnosti Moto Tassinari jsou již více než 15 let považovány za „klenot“ v oblasti 2T motorů. Jedinečná konstrukce zdvojnásobuje vstupní plochu ve...

Kód: 41215
215.0455 - Příruba sání Polini Evolution P.R.E. 34/40mm, Piaggio Zip SP, Zip 2 SP (Polini motor)
2 104 Kč

Náhradní příruba sání Polini Evolution P.R.E. 34/40mm. Příruba je vhodná pro skútry Piaggio Zip SP a Zip 2 SP a pro velké klapky VForce na válcích MTX 130ccm.

Kód: 215.0455
Kit sání Malossi MHR Viton 28mm, Minarelli AM, Derbi EBE, EBS, D50B0, Generic, CPI
1 907 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M2013801

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.