Klapky a příruby

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.

Nejprodávanější

10 položek celkem
49117 - intake manifold system EGIG Performance 170 w/ reed block for Vespa Smallframe
5 101 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: 49117
PI-008736 - intake manifold bushing felt ring / sealing ring OEM for SHB 16/10, 16/16 carb
48 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: PI-008736
37019 - Hrdlo ke karburátoru, 19-19, 20-20 karburátor, Vespa 50, SR, 100, 125 Primavera ET3
275 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 37019
37018 - Hrdlo ke karburátoru, 16-10, 16-16 karburátor, Vespa 50, 90, 125 Nuova
280 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 37018
35399 - Průchodka vzduchového filtru, Vespa 50, 90, 125 Primavera, ET3
265 Kč

Náhradní díly od značky CIF jsou vždy v perfektní kvalitě. Tato firma se specializuje především na náhradní díly na motory Piaggio a náhradní díly na staré Vespy se řazením....

Kód: 35399
215.0118 - Kit sání s klapkami Polini 24/28,5mm, Vespa 50 Special, 125 Primavera, ET3 Smallframe s CP karburátory
2 886 Kč

Vysoce kvalitní kit sání s klapkami Polini, má vnitřní průměr 24mm a vnější průměr pro připojení karburátoru 28,5mm. Kit je vhodný pro 24mm karburátory Polini CP 201.2402. Kit...

Kód: 215.0118
215.0117 - Kit sání s klapkami Polini 16/25,5mm, Vespa 50 Special
3 129 Kč

Vysoce kvalitní kit sání s klapkami Polini, má vnitřní průměr 16mm a vnější průměr pro připojení karburátoru 25,5mm. Kit je vhodný pro 17,5mm karburátor Polini CP 201.1704. Kit...

Kód: 215.0117
215.0116 - Kit sání s klapkami Polini 19/25,5mm, Vespa 50 Special, 125 Primavera, ET3
2 915 Kč

Vysoce kvalitní kit sání s klapkami Polini, má vnitřní průměr 19mm a vnější průměr pro připojení karburátoru 25,5mm. Kit je vhodný pro 19mm karburátor Polini CP 201.1905, nebo...

Kód: 215.0116
215.0113 - Příruba sání Polini dvojité sání 24/28,5mm, Vespa 50 Special, 125 Primavera, ET3 Smallframe
3 368 Kč

Náhradní příruba sání Polini s dvojitým sáním 24/28,5mm. Příruba je vhodná pro skútry Vespa 50 Special, 125 Primavera, ET3 Smallframe s dvojitým sáním 140.0051/L a 24mm...

Kód: 215.0113
215.0002 - Příruba sání Polini 24/28,5mm, Vespa 50 Special, 125 Primavera, ET3 Smallframe
1 202 Kč

Náhradní příruba sání Polini 24/28,5mm (2 otvory) je vhodná pro skútry Vespa 50 Special, 125 Primavera, ET3 Smallframe s karburátory DellOrto 24mm.

Kód: 215.0002

Klapka a příruba jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.