Klapky a příruby pro Massimo

8 položek celkem
Příruba sání GY6 125ccm, 152/157QMI
145 Kč

Příruba sání s vnitřním průměrem 22mm včetně O-kroužku, pro čínské skútry s objemem 125ccm a motorem GY6, ve standardní kvalitě a za super cenu.

Kód: GY14645
Příruba sání GY6 50cc, 139QMB/A
136 Kč

Náhradní příruba sání pasující na všechny skútry s motorem 139QMB/A a originálním karburátorem. S přírubou dostanete i těsnící O-kroužek a plechovou stahovací pásku.

Kód: BT20001
Izolátor příruby, GY6 125/150ccm 152/157QMI
56 Kč

Izolátor příruby, GY6 125/150ccm 152/157QMI - Izolátor příruby pro 4T Čínské skútry s objemem od 125ccm a motorem GY6, ve standardní kvalitě a za super cenu.

Kód: GY14647
Příruba karburátoru Naraku Racing, China 4T / Honda Monkey
1 216 Kč

Příruba karburátoru Naraku Racing, China 4T / Honda Monkey - Příruba od Naraku, která má lépe zpracovanou vnitřní část příruby než je u originálu a díky tomu může směs lépe...

Kód: NK200.32
Podložka sání Naraku JetFlow ALU-CNC, 139QMB/A
416 Kč

Podložka sání Naraku JetFlow ALU-CNC, 139QMB/A - Hlníková podložka mezi válec a přírubu která usměrňuje směs do sacího kanálku a tím zarujčuje nejlepší plnění Vašeho motoru....

Kód: NK200.04
Příruba Naraku Racing, 28-32 mm
532 Kč

Příruba Naraku Racing, 28-32 mm - Tato příruba umožní lepší proudění směsi do hlavy válce. Lze jí také použít jako náhradu originální příruby pokud chcete použít větší...

Kód: NK200.03
Příruba sání pro karburátor 24 mm, China 4T
118 Kč

Příruba sání pro karburátor 24 mm, China 4T - Příruba sání pro větší tuningové karburátory s průměrem difusoru 24 mm na Čínské 4T skútry s objemem 50ccm. POZOR!!!! Pro...

Kód: GY12321
Podložka příruby karburátoru (izolátor), 139QMB/A
35 Kč

Podložka příruby karburátoru (izolátor), 139QMB/A - Náhradní podložka příruby karburátoru (izolátor) pro skútry s motorem 139QMB/A, Tuto podložku namontujete mezi přírubu a...

Kód: BT13877

Klapka a příruba pro Massimo jsou důležité součásti motoru, které zajišťují plnění dvoutaktního motoru. Plnění je právě zajišťováno pomocí jazýčkové membrány, neboli klapky. Pří úpravách je možné koupit samostatné lístky do originální klapky, nebo celý domeček s optimalizovaným tvarem a velikostí pro optimální průtok směsi. Klapka je právě další způsob, jak zvednout výkon Vašeho stroje a ne jen pomocí většího válce, karburátoru, nebo výfuku. Je dobré také čas od času zkontrolovat přírubu sání, jestli někde nejde do motoru falešný vzduch, který muže mít fatální následky při dlouhodobém používání. Pokud se chcete dozvědět více o tuningu, přečtěte si náš článek, který zahrnuje právě i úpravu klapek.