CDI pro Vespa moderní

Jednotka CDI pro Vespu moderní je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis

159 položek celkem
GY14635 - CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm
208 Kč

CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm - Náhrada originálu CDI pro 125ccm Čínské skútry s motorem GY6. Vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti víme, že...

Kód: GY14635
NK390.20 - CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya
562 Kč

CDI Naraku odblokované, CPI, Keeway, Kentoya - Odblokované CDI Naraku pro motory CPI,Keeway,Kentoya. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do...

Kód: NK390.20
Tyristor / zapalovací jednotka Babetta 228, 207, 210, 225, Stella M134
Novinka
269 Kč

Náhradní tyristor / zapalovací jednotka, vhodná pro české mopedy Babetta 228, 207, 210, 225 a Stella M134.

Kód: 1017009
28022 - CDI s cívkou Minarelli AM6, Derbi Senda (Ducati, Kokusan zapalování)
653 Kč

Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...

Kód: 28022
NK390.22 - CDI Naraku odblokované, AC 2 zástrčky, GY6 50, 125, 150
223 Kč

CDI Naraku odblokované, 2 zástrčky, 139qmb/a - Odblokované CDI Naraku pro motory 139qmb/a GY6 125/150. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až...

Kód: NK390.22
Tyristor / zapalovací jednotka s cívkou GYT Babetta
Novinka
475 Kč

Náhradní tyristor / zapalovací jednotka, vhodná pro české mopedy Babetta. Tyristor zapalování Babetty gyt, byl montován místo tyristoru standart, který musí být propojen s...

Kód: 1017010
Lambda emulátor Malossi TC Unit O2, Aprilia SR GT, RX, RS / Vespa GTS, Primavera / Piaggio Liberty 125 / 150 / 200 ccm
Novinka
4 189 Kč

TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...

Kód: M5518989B
CDI BGM ORIGINAL- Vespa ET4 - bez imobilizéru, Piaggio Sfera 125 RST, Liberty 125, Hexagon 125 4T, Aprilia Mojito Retro 125 - Piaggio motor
Novinka
1 018 Kč

Náhradní CDI jednotka BGM, vhodná pro skútry Vespa ET4 (ZAPM0400 - bez imobilizéru), Piaggio Sfera 125 RST (ZAPM01000), Liberty 125 (ZAPM011000), Hexagon 125 4T (ZAPM15000),...

Kód: 50008
NK390.15 - CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm
275 Kč

CDI Naraku racing, GY6 125-180ccm - Vylepšené racing CDI pro motor GY6. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich motorů.

Kód: NK390.15
IP34592 - CDI neomezené CPI SX50 Supercross, SM50 Supermoto, Beeline
813 Kč

Většina malých motorek je ve výrobním závodě vybavena zapalovací jednotkou CDI s omezenými otáčkami nebo rychlostí. Díky tomu je motorka pomalejší a i přes jiné úpravy pro...

Kód: IP34592
29511 - CDI Racing DC type, GY6 125-150ccm
506 Kč

Odškrcená CDI jednotka Racing DC type s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory GY6 125-150ccm. Tato jednotka je nutná pro každý tuning. Pokud skútr...

Kód: 29511
16830 - CDI s cívkou Gilera, Piaggio bez katalyzátoru
446 Kč

Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Gilera, Piaggio bez katalyzátoru. OEM čísla: Piaggio: 292194, Ducati: 323910.11.

Kód: 16830
Nahoru
Další produkty