CDI pro MKS

8 položek celkem
CDI Naraku odblokované, AC 2 zástrčky, GY6 50, 125, 150
203 Kč

CDI Naraku odblokované, 2 zástrčky, 139qmb/a - Odblokované CDI Naraku pro motory 139qmb/a GY6 125/150. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až...

Kód: NK390.22
CDI Naraku odblokované, GY6 125-150ccm, DC Typ
514 Kč

Odblokovaná CDI jednotka Naraku racing, je vhodná pro motory GY6 125, 150ccm s DC zapalováním.

Kód: NK390.45
CDI Naraku laditělné, China 4T
516 Kč

CDI Naraku laditělné, China 4T - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry s motorem 139 QMA/QMB. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich...

Kód: NK390.24
CDI Naraku Racing, 50 - 125 ccm
479 Kč

CDI Naraku Racing, 50 - 125 ccm - Sportovní CDI od Naraku je dobrým kompromisem mezi cenou a výkonem. Nezaplatíte za něj tolik jako za racing CDI ale oproti seriovému CDI je...

Kód: NK390.05
Gumová objímka pro CDI, rozměry 37x22mm
35 Kč

Gumová objímka pro CDI, rozměry 37x22mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 37x22mm

Kód: BT20882
Gumová objímka pro CDI, rozměry 42x23mm
27 Kč

Gumová objímka pro CDI, rozměry 42x23mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 42x23mm

Kód: BT20881
CDI náhrada originálu, 139QMB/A
320 Kč

CDI náhrada originálu, 139QMB/A - CDI pro Čínské ,,padesátky" s dvojitým štekrem. Pokud vybíráte nové CDI, vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti...

Kód: BT13108
CDI náhrada za originál, Baotian
650 Kč

CDI náhrada za originál, Baotian - Náhrada originálu CDI pro 4T čínské skútry. CDI je zablokováno na 45km/h, kvůli homologaci. Vhodné, když potřebujete mít svůj skútr opět v...

Kód: BT12275

Jednotka CDI pro MKS je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.