Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
CDI Stage6 odblokované Peugeot Speedfight
Skladem do týdne
Kód: S6-4217500
 
1 307 Kč
Zapalování Stage6 R/T MK2 PVL Minarelli
Zapalování Stage6 R/T MK2 PVL Minarelli
Skladem do týdne
Kód: S6-4516601
 
13 251 Kč
Bez názvu
 
7 764 Kč
IP39683 - Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 10mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39683
 
52 Kč
IP39682 - Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Matka M10x1mm, výška 7mm, pro kit IP39680
Skladem u dodavatele
Kód: IP39682
 
52 Kč
Zapalování MVT Premium s dobíjením, Simson S50, S51, S70
 
7 258 Kč
MVT-EXT114 - Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Zapalování MVT Millenium, Minarelli s Ducati rotorem
Skladem u dodavatele
Kód: MVT-EXT114
 
7 142 Kč
Zapalování Italkit Selettra analog, Derbi Senda D50B0 2T Euro3
 
8 802 Kč
2 položek celkem
Řemínek s magnetem pro vypínač zapalování Stage6
271 Kč

Náhradní řemínek s magnetem pro vypínač zapalování Stage6. Řemínek je určený na zápěstí, při pádu okamžitě vypne zapalování a ochrání Váš stroj před možným poškozením.

Kód: S6-906
Plochá pojistka Motoforce
od 40 Kč

Plochá pojistka Motoforce - Náhradní nožová pojistka s hodnotou 7,5A / 10A.Určitě se vyplatí mít jednu,dvě pojistky potřebné hodnoty ve stále výbavě skútra.

Kód: MF01.122

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.