CDI Naraku Racing, Kymco LFC4
Kód: NK390.34Detailní popis produktu
CDI Naraku Racing, Kymco LFC4 - Odblokované CDI Naraku pro Kymco LFC4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Náhrada za originální díl: 30410-LEJ3-E10Doplňkové parametry
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
TC Unit O2 controller Lambda emulator od Malossi nedovolí aby CDI díky lambda sondě úplně ovládalo karburaci. Malossi Lambda emulator dokáže simulovat signály lambda sondy,...
Odblokovaná CDI jednotka Naraku racing, je vhodná pro motory GY6 125, 150ccm s DC zapalováním.
Náhradní tyristor / zapalovací jednotka, vhodná pro české mopedy Babetta 228, 207, 210, 225 a Stella M134.
Malossi Traction Free je jednotka navržená speciálně pro maxiskútry Yamaha TMax 530 a 560 ccm od roku 2017. Jednotka ovládá nastavení kontroly trakce a omezovače...
Ovládání olejového čerpadla s integrovaným CDI pro všechny skútry Peugeot Euro2 s karburátory Dellorto. Zástrčka s 8 piny.
Originální montážní sada jednotky vyhřívání, vhodná pro skútry Vespa GTS 125 / 300 ccm od roku 2023. Montážní sada je potřeba k použití jednotky vyhřívání 1D004429.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Tato jednotka vyhřívání umožňuje současné připojení všech doplňků (vyhřívané sedlo a vyhřívané gripy). Všechny funkce, včetně nastavení intenzity tepla, budou řízeny přímo z...
CDI Naraku racing, Kymco 4T - Tuningové, odblokované CDI od Naraku pro čtyřtaktní motory. Toto CDI s přívlastkem racing by mělo zvednout výkon Vašeho skútru hlavně ve vyšších...
Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Tomos A35.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.