Volnoběžná tryska DellOrto, typ S pro VHST
Kód: 16690032 16690033 16690034 16690035 16690036 16690037 16690038 MB16690B039 16690040 16690041 16690042 16690043 MB16690B044 16690045 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Originální volnoběžná tryska pro karburátor DellOrto VHST. typ S určený pro 2T motory ve velikostech 32 - 45. Těsnící gumička není součástí trysky a dá se objednat zvlášť. Těsnící gumička volnoběžné trysky VHST.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Příslušenství karburátoru |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | DellOrto |
Náhradní šroub volnoběhu Polini včetně pružiny je vhodný pro PWK karburátory 32-34mm s plochým šoupátkem.
Kryt plovákové komory Naraku pro Dellorto PHVA, PHBN karburátory.
Náhradní komínek DellOrto BN270, je vhodný pro karburátory PHBE / PHBH. OEM číslo: 10174270 28.
Volnoběžná tryska pro karburátory typu Keihin PWK, které pasují do velkého množství typů PWK karburátorů.
- velikost 30
- velikost 32
- velikost 35
- velikost 38
- velikost 40
- velikost 42
- velikost 45
- velikost 48
- velikost 50
- velikost 52
Šroub volnoběhu, o rozměru 5x14 mm, pro karburátor 16N3. Šroub volnoběhu je vhodný pro Simson S51N, S51/1B4, S51/1E, S51/E1, S51/1C, S70/1E, S53N, S53B, S53E, S53C, S83B, S83E,...
Jehla karburátoru Naraku 4T, pro karburátory PWK - Náhradní 4T jehla pro karburátory PWK od Naraku. Typ jehly je 97A.
Tryska Arreche/Amal - různé velikosti. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky...
Hlavní tryska pro karburátory typu PWK a Polini CP jako jsou například Polini, Naraku, Stage6 nebo Motoforce. Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při...
Náhradní šoupátko karburátoru Polini pro PWK 32mm karburátory s plochým šoupátkem.
Náhradní sada na opravu karburátoru, pro stroje Piaggio / Vespa Ciao s karburátorem Dellorto SHA. Sada obsahuje hlavní trysku 50 M5.
Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 / Stage6 R/T Flat-Slide - různé velikosti - Hlavní tryska pro karburátory PWK 21-28 a Stage6 R/T Flat-Slide. Velikost hlavní trysky je...
Velikost hlavní trysky je jedna z nejdůležitějších věcí při jakékoliv úpravě. Každá menší změna si žádá také zvětšení hlavní trysky karburátoru. Pokud tak neuděláte, tak se...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.