Karburátor DEA 42mm s plochým šoupátkem
Kód: 42042000Detailní popis produktu
Skutečná technologie závodního sportu od italského špičkového výrobce DEA poskytuje to nejlepší pro namíchání správné směsi. Tento 42mm karburátor od firmy DEA je jistě jeden z nejvzácnějších a nejexkluzivnějších tuningových dílů, který vůbec existuje pro 2T motory. Karburátory se použivají například pro superkart 250 a další motokáry na nejvyšší úrovni. Je vhodný i pro upravené válce 210 až 300ccm. S tímto karburátorem bude Váš skútr naprostým klenotem.
Karburátor DEA představuje nejmodernější výrobu v malých továrnách. Karburátor má vysokou přesnost výroby, vypočítanou přesně tak, aby poskytoval optimální průtok vzduchu a paliva, zároveň má dokonalou povrchovou úpravu. Šoupátko je vyrobeno z mosazné slitiny, která umožňuje spolehlivý pohyb a zároveň snižuje tendenci k chrastění. Ručně ovládaný powerjet je umístěn na horní straně karburátoru. Všechno příslušenství jako jsou trysky a komínky, dodává společnost DELLORTO (trysky nejsou součástí). To poskytuje výhodu v široké a snadno dostupné nabídce pro správné naladění.
Celkový výsledek tohoto sofistikovaného výrobního procesu posouvá karburátor na vyšší úroveň. Odezva plynu a výkon, který tento karburátor poskytuje, je naprosto neskutečný. Také je úžasně, jak lze jednoduše nastavit pro každodenní použití. Karburátor DEA 42 mm využívá maximální potenciál Vašeho stroje!!! Připojení k motoru: 46mm, připojení k vzduchovému filtru: 68mm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor Tuning |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Výrobce: | DEA |
Závodní karburátor DellOrto VHSB 39 ND je technicky vyspělý karburátor s plochým posuvným šoupátkem, to je podstatně lepší než klasické karburátory. Vzhledem...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Tuningový karburátor DellOrto VHST 26 BS je technicky vyspělý karburátor s plochým posuvným šoupátkem, to je podstatně lepší než klasické karburátory. Vzhledem k...
Naprosto fantastický karburátor SMARTCARB 26 Billet je beztryskový (nastavení pomocí šroubu), má zvláště jemné rozprašování směsi a dále nabízí automatickou optimalizaci...
řipojení motoru: 19mm připojení vzduchového filtru: 15mm Hlavní tryska 68
Sada karburátoru pro dvoudobý skútr s horizontálním motorem Minarelli a Minarelli replikou 1E40QMB nebo IE40QMB. Ideální pro vylepšení 50 ccm nebo 70 ccm skútru se sportovním...
Špičkový závodní karburátor KEIHIN PWM 40 pro s plochým šoupátkem. KEIHIN PWM představuje absolutní špičku trhu, rychle reaguje na plyn a poskytuje maximální...
Špičkový závodní karburátor KEIHIN PWK 38 Air Striker s plochým šoupátkem. KEIHIN PWK rychle reaguje na plyn a poskytuje dobrý výkon v celém rozsahu otáček. Karburátor a je...
Verze V.3 karburátoru Naraku je vysoce kvalitní membránově ovládaný 18,5mm karburátor s akcelerační pumpičkou pro čtyřtaktní skútry s objemem 50 ccm. Karburátor je dodáván s...
Karburátor DellOrto PHBG 21 mm Black Edition - Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která...
Špičkový závodní karburátor KEIHIN PWM 38 s plochým šoupátkem. KEIHIN PWM představuje absolutní špičku trhu, rychle reaguje na plyn a poskytuje maximální...
Špičkový závodní karburátor MIKUNI TMX 38 s plochým šoupátkem. Kompaktní a krátká konstrukce zajišťuje extrémně přímou odpověď na plyn. Současně také zajišťuje konstantní...
Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...
Tuningový karburátor DellOrto VHSH 30 CS je technicky vyspělý karburátor s plochým posuvným šoupátkem, to je podstatně lepší než klasické karburátory. Vzhledem k...
Karburátor Arreche 19 mm, Aprilia/Suzuki (do 99) - Arreche karburátory Vám můžeme nabídnout ve velikostech 17,5; 19 a 21mm. Výhodou je, že i při velké přestavbě motoru a použití...
Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.