Zapalování Malossi MHR Team II, Piaggio

Kód: M5517975
Značka: Malossi
11 817 Kč 9 766 Kč bez DPH
Není skladem

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/​PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.

Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení. Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování: 2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování 4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.

Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Variabilní nastavitelný systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu je určen pro GILERA/​PIAGGIO 50ccm 2T. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože velký magnetický rotor normálního zapalovacího systému již není zapotřebí a je nahrazen malým, velmi lehkým vnitřním rotorem. Motor se otáčí výrazně snadněji a má mnohem lepší odezvu na plyn. Další velkou výhodou je zajištění vybíjecího napětí nezávislého na otáčkách nad 30 000 V. Tím je zajištěna neustále silná zapalovací jiskra při jakýchkoli otáčkách až do 20 000 ot / min. Dynamické časování zapalování nastavuje automaticky předstih v závislosti na otáčkách motoru a zajišťuje optimální výkon.

Se zapalováním Malossi MHR Team II můžete nejen přepínat mezi několika přednastavenými křivkami zapalování, ale dokonce můžete jednoduchým pootočením upravit vybranou křivku zapalování o + / - 2 °. S novým CDI lze načasování zapalování nastavit mnohem přesněji než u předchůdce a je také méně citlivé na rušení. Můžete si pohodlně vybrat z 8 přednastavených křivek zapalování: 2-takt: 6 přednastavených map s dynamickým předstihem zapalování 4-takt: 1 přednastavená mapa s dynamickým předstihem zapalování Univerzální 1 mapa s pevným bodem zapálení Kromě prvotřídních komponentů byla vylepšena celá základní struktura zapalování, takže rotor a stator nyní fungují ještě lépe na mechanické a elektronické úrovni.

Protože se jedná o čistě závodní zapalovací systém, je elektrické napájení ostatních komponentů (osvětlení atd.) vyloučeno. Špičkové zapalování pouze pro závodní dráhu! Absolutní nutnost pro každého, kdo chce jezdit vpředu a chce dostat všechno ze svého motoru.

Doplňkové parametry

Kategorie: Zapalování Tuning
Modely: DNA 50 2T LC [ZAPC27000], DNA 50 2T LC 05- [ZAPC270003], DNA 50 GP 2T LC Experience [ZAPC27000], GP1 50 2T 02- [VTHPREDWB], GP1 50 2T 03- E1 [VTHPREDWB], GP1 50 2T 03- E2 [VTHPREDXB], GP1 50 2T Open 06-09 E2 [VTHPR1B1A], GP1 50 2T Race 05-07 E2 [VTHPR1A1A], NRG 50 Extreme LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC21000], NRG 50 LC (DT kotouč / buben) [SAL1T], NRG 50 MC2 LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC04000], NRG 50 MC2 LC (DT kotouč / buben) [ZAPC04000], NRG 50 MC3 LC (DD kotouč / kotouč) [ZAPC32000], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) -05 [ZAPC36200], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 05-06 [ZAPC45100], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 07-12 Serie Speciale [ZAPC45100], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 07-17 [ZAPC45100], NRG 50 Power LC (DD kotouč / kotouč) 18- E4 [ZAPCA7100], NTT 50 LC (DT kotouč / buben) [SAL1T3000], Quartz 50 LC (DT kotouč / buben) 92-96 [NSP1T], Runner 50 -98 [ZAPC14000], Runner 50 02-03 (karburátor) [ZAPC36200], Runner 50 98-01 [ZAPC14000], Runner 50 SP -05 (karburátor) [ZAPC36200/ 36400], Runner 50 SP 05- (karburátor) (UK) [ZAPC461000], Runner 50 SP 05-06 (karburátor) [ZAPC46100], Runner 50 SP 07- (karburátor) [ZAPC461000], Runner 50 SP 08-09 (karburátor) [ZAPC461000], Runner 50 SP 10-17 (karburátor) [ZAPC46100/ 46300/ 4610001], Runner 50 SP Race 05- (karburátor) [ZAPC461000], Runner 50 SP SC -06 (karburátor) [ZAPC46100], SR 50 LC 03-12 (Piaggio motor karburátor) [ZD4TEA], SR 50 LC 04-09 (Piaggio motor karburátor) [ZD4VFB/ VFD/ VFU/ VFE/ VFG], SR 50 LC 10-13 (Piaggio motor karburátor) [ZD4VFB/ VFD/VFU00/ VFJ/ VZ000], SR 50 LC 14- (Piaggio motor karburátor) (USA) [ZD4VFB/ VFD/VFU00/ VFJ/ VZ000], SR 50 LC 14-17 (Piaggio motor karburátor) [ZD4VFB/ VFD/ VFU00/ VFJ/ VZ000], SR 50 LC 18- E4 (karburátor) (Asie) [ZD4KLA00], SR 50 LC 18- E4 (karburátor) (Evropa) [ZD4KLA00], Zip 50 2T SP 1 LC 96-99 (DT kotouč / buben) [ZAPC11000], Zip 50 2T SP 2 LC 00-05 (DT kotouč / buben) [ZAPC25600], Zip 50 2T SP 2 LC 06-13 (DT kotouč / buben) [ZAPC25000]
Značky: Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio
Kategorie: Elektrika a zapalování
Univerzální: Ne
Součástky: Zapalování
Výrobce: Malossi

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: