Zapalování Tuning

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.

Nejprodávanější

6 položek celkem
Zapalování Malossi MHR Team II, Minarelli
11 817 Kč

Variabilní nastavitelný  systém zapalování od Malossi s vnitřním rotorem a proměnným časováním zápalu. Zapalování s vnitřním rotorem ohromně snižují pohybující se hmotu, protože...

Kód: M5518269
Řídicí jednotka Malossi MHR Team Digitronic, pro závodní zapalování
4 505 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5514398
171.0547 - Zapalování Polini digital (bateriové zapalování), Minarelli LC
15 384 Kč

Digitální bateriové zapalování Polini slibuje závodění na nejvyšší úrovni a je vhodné pro motory Minarelli LC. Zapalování má nižší hmotnost a zároveň eliminuje žrouty výkonu....

Kód: 171.0547
Cívka Malossi pro závodní zapalování
1 389 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5512428
Sada šroubů pro zapalování Malossi MHR Team, Minarelli
114 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M1911186
CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Minarelli euro2
3 168 Kč

CDI Malossi TC UNIT - RPM Control, Minarelli euro2 - Kvalitní CDI od firmy Malossi u kterého máte možnost přepínat mapy (omezené nebo neomezené otáčky).

Kód: M558676

Tuningová zapalování jsou třešničkou na dortu při upravování motorů pro ty nejvyšší výkony. Díky daleko menší váze je motor schopný rázem točit více otáček a odezva na plyn je prakticky okamžitá. Díky CDI jednotkám, které mohou být i programovatelné je křivka předstihu nastavená podle otáček motoru, čímž se dosahuje maximálního výkonu v těch nějvyšších otáčkách.