CDI náhrada originálu, 139QMB/A - CDI pro Čínské ,,padesátky" s dvojitým štekrem. Pokud vybíráte nové CDI, vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti...
CDI náhrada za originál, Baotian - Náhrada originálu CDI pro 4T čínské skútry. CDI je zablokováno na 45km/h, kvůli homologaci. Vhodné, když potřebujete mít svůj skútr opět v...
CDI náhrada za originál, GY6 125/150ccm - Náhrada originálu CDI pro 125ccm Čínské skútry s motorem GY6. Vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti víme, že...
CDI náhrada za originál, Quinqi/Rex - CDI pro Čínské ,,padesátky" s dvojitým štekrem. Pokud vybíráte nové CDI, vybírejte pečlivě a prohlédněte si obrázky, z vlastní zkušenosti...
CDI NARAKU (odblokované), Kymco 4T - Odblokované CDI Naraku pro motory Kymco 4t. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných...
Náhradní CDI Naraku s 8 piny, je vhodné na stroje Beta RR, Rieju MRT, RS3, MBK X-Limit, X-Power, Sherco, Yamaha DT a TZR 50. Tato jednotka nemá žádný omezovač otáček. OEM čísla:...
CDI Naraku laditelné, Baotian - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry Baotian. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich motorů.
CDI Naraku laditělné, China 4T - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry s motorem 139 QMA/QMB. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning Vašich...
CDI Naraku laditelné, Qingqi - Vylepšené laditelné racing CDI pro skůtry Rex, Qingqi a Peugeot V-Clic. CDI má vylepšené zapalovací mapy a je tím ideálním začátkem pro tuning...
Odblokované CDI Naraku pro motory čínských dvoutaktních modelů. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček. Cdi má dvě...