Variátor Malossi Multivar, Kymco 125-200 4T LC GY6 125ccm d17mm

Kód: M5111260
Značka: Malossi
3 410 Kč 2 818 Kč bez DPH
Skladem (1 ks)
Můžeme doručit do:
16.12.2024
Možnosti doručení
Variátor Malossi Multivar, Kymco 125-200 4T LC - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi, zaručuje vysokou kvalitu a dlouhou životnost. V sadě je variátor, jedna sada válečků 20x17 9,5g a 13,5g. Sada neobsahuje kontrastní pružinu. Výrobce doporučuje pro 125-150cc 20x17 9,5g a pro 200cc 20x17 13,5g. Tento variátor je pro hřídel s průměrem 17mm a je vhodný i pro skútry s čínským motorem GY6 125ccm (152QMI) pokud mají průměr hřídel 17mm.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Variátor Malossi Multivar, Kymco 125-200 4T LC - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi, zaručuje vysokou kvalitu a dlouhou životnost. V sadě je variátor, jedna sada válečků 20x17 9,5g a 13,5g. Sada neobsahuje kontrastní pružinu. Výrobce doporučuje pro 125-150cc 20x17 9,5g a pro 200cc 20x17 13,5g. Tento variátor je pro hřídel s průměrem 17mm a je vhodný i pro skútry s čínským motorem GY6 125ccm (152QMI) pokud mají průměr hřídel 17mm.

Variátor Malossi Kymco 125ccm

Nevyplňujte toto pole:
JK Avatar autora Montáž na GY6 192QMI 842mm 125ccm 1.11.2024 17:19
Tak se to povedlo na druhý pokus. 1. Při porovnání hřídele je původní hřídel delší než dodávána. Kouknu do návodu a s dodávanou podložkou to přesně odpovídalo délce. Vložil jsem na místo dle návodu, ale při dotažení byl šroub asi o závit míň utažen. Založil jsem řemen a celé složil. Výsledek: Při startu startérem se zasekl a nic. Tak nakopnu, ale páka se zasekla a uvolnila. Nakopnu zápach gumy. Přidám plyn rachot (obrousilo původní protikus variátoru o kryt) 2.pokus žádná podložka. Všechno funguje jak má, variátor krásně přenáší výkon na spojku, skútr líp akceleruje a jde mnohem líp za plynem. Použity těžší dodávané válečky.
Odpovědět
JK Avatar autora Správná konfigurace 29.11.2024 15:10
Takže taky neplatí a nemontovat bez podložení. Po 500km se na plném výkonu v maximální rychlostí začalo ozývat klepání,těžší válečky KO. Upravená původní podložka ze 4mm na 2,8mm. Použité lehší válečky, které zvýšili otáčky potřebné k rozjezdu, chod je plynulý zabírá a reaguje za plynem. Maximálka zatím netestovaná.