Variátor Malossi Multivar, Kymco 125-200 4T LC GY6 125ccm d17mm
Kód: M5111260Související produkty
Detailní popis produktu
Variátor Malossi Multivar, Kymco 125-200 4T LC - Variátor Malossi Multivar je vhodný pro skútry, jak seriové, tak upravené. Poskytne plynulý přenos výkonu a kroutícího momentu na zadní řemenici. Osvědčený výrobek od Malossi, zaručuje vysokou kvalitu a dlouhou životnost. V sadě je variátor, jedna sada válečků 20x17 9,5g a 13,5g. Sada neobsahuje kontrastní pružinu. Výrobce doporučuje pro 125-150cc 20x17 9,5g a pro 200cc 20x17 13,5g. Tento variátor je pro hřídel s průměrem 17mm a je vhodný i pro skútry s čínským motorem GY6 125ccm (152QMI) pokud mají průměr hřídel 17mm.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Podle značek |
---|---|
Modely: | Dink 125 (Bet & Win) SH25BA / SH25CA / SH25CB, Grand Dink 125 Euro 3 SH25DG, Grand Dink 125 S SH25DH, Grand Dink 125 SH25DA / SH25DB, Grand Dink 125i SP25AA, HD 200i Evo LH18W7, Joyride 200i 09-13 LF18W1, RV 200 Evo, Yager 125 (Spacer 125) 10" SH25AA, Yager 125 (Spacer 125) 12" SH25BB / SH25BC, Yager GT 125 Euro 3 SH25EA |
Značky: | Kymco, SYM (Sanyang) |
Kategorie: | Variátory, spojky, převody |
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Variátor |
Výrobce: | Malossi |
Variátor Malossi Kymco 125ccm
Přidat komentář
JK
Montáž na GY6 192QMI 842mm 125ccm
Jaroslav Kýpeť
Tak se to povedlo na druhý pokus. 1. Při porovnání hřídele je původní hřídel delší než dodávána. Kouknu do návodu a s dodávanou podložkou to přesně odpovídalo délce. Vložil jsem na místo dle návodu, ale při dotažení byl šroub asi o závit míň utažen. Založil jsem řemen a celé složil. Výsledek: Při startu startérem se zasekl a nic. Tak nakopnu, ale páka se zasekla a uvolnila. Nakopnu zápach gumy. Přidám plyn rachot (obrousilo původní protikus variátoru o kryt) 2.pokus žádná podložka. Všechno funguje jak má, variátor krásně přenáší výkon na spojku, skútr líp akceleruje a jde mnohem líp za plynem. Použity těžší dodávané válečky.
Odpovědět
Odpovědět
JK
Správná konfigurace
Jaroslav Kýpeť
Takže taky neplatí a nemontovat bez podložení. Po 500km se na plném výkonu v maximální rychlostí začalo ozývat klepání,těžší válečky KO. Upravená původní podložka ze 4mm na 2,8mm. Použité lehší válečky, které zvýšili otáčky potřebné k rozjezdu, chod je plynulý zabírá a reaguje za plynem. Maximálka zatím netestovaná.