Klikové hřídele

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

LAG.L17TVP - Ložisko klikového hřídele L17TVP s mosaz klecí 17x40x10
 
280 Kč
NK101.73 - Ložisko pístního čepu NARAKU [HD-Quality]
Ložisko pístního čepu NARAKU [HD-Quality]
Skladem u dodavatele
Kód: NK101.73
 
od 129 Kč
Ložisko pístního čepu Malossi
od 273 Kč–18 %
 (–18 %)
od 273 Kč
SKF-204714-C4 - ball bearing SKF 6204 20x47x14 metal cage C4
Kuličkové ložisko SKF 6204 20x47x14 plechová klec C4
Skladem u dodavatele
Kód: SKF-204714-C4
 
302 Kč
IP44400 - crankshaft (old type) for Puch Maxi E50 engine
 
991 Kč
NK104.16 - Ložisko pístního čepu Naraku HD Silver 12x15x14,5mm
 
244 Kč
Matka klikového hřídele Stage6 R/T M12x1,25mm
Matka klikového hřídele Stage6 R/T M12x1,25mm
Skladem do týdne
Kód: S6-79140ET03
 
111 Kč
44377 - shaft seal 18.9x30x5mm for Peugeot, SYM 50cc 4-stroke
Gufero 18,9x30x5mm, Peugeot, SYM 50cc 4T
Skladem u dodavatele
Kód: 44377
 
105 Kč
11 položek celkem
19972 - Klikový hřídel Top Racing high quality, TGB, Pegasus
3 515 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 19972
NK105.12 - Kliková hřídel Naraku, TGB / Pegasus
2 768 Kč

Kliková hřídel Naraku, TGB / Pegasus - Pokud máte klikovou hřídel zralou už tak akorát na repas nebo potřebujete novou kliku, má pro Vás firma Naraku řešení. S touhle kvalitní...

Kód: NK105.12
NK104.06 - Kurbelwellenlager Satz Naraku FKM Heavy Duty für Morini
1 024 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: NK104.06
NK100.69 - Sada ložisek Naraku, Morini
Sada ložisek Naraku, Morini
Skladem u dodavatele
763 Kč

Sada ložisek Naraku, Morini - Sada ložisek na klikový hřídel od firmy Naraku. Sada obsahuje i gufera. Jedná se o kvalitní ložiska NTN nebo Koyo. Sada je určena pro motory Morini.

Kód: NK100.69
NK105.23 - Vymezovací podložka Naraku na kliku TGB 24x18x14mm
407 Kč

Vymezovací podložka Naraku na kliku TGB 50ccm o rozměrech: 24x18x14mm.

Kód: NK105.23
SKF-204714-C4-TN9 - ball bearing / crankshaft bearing SKF 6204 C4 TN9 Polyamide - 20x47x14
352 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: SKF-204714-C4-TN9
280.0017 - Ložisko pístního čepu Polini 10x14x13mm, Minarelli, Morini
280 Kč

Vysoce kvalitní ložisko pístního čepu Polini má rozměry 10x14x13mm a je vhodné pro motory Minarelli a Morini s 10mm pístním čepem.

Kód: 280.0017
NK104.20 - Ložisko pístního čepu Naraku HD Silver 10x14x13mm
234 Kč

Náhradní stříbrné ložisko pístního čepu, má rozměry 10x14x13mm. Ložisko Naraku HD je ve vysoké kvalitě a je vhodné pro motory Minarelli a Morini s 10mm pístním čepem.

Kód: NK104.20
17147 - Ložisko pístního čepu Top Racing high quality 10x14x13mm
209 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17147
KW13963 - Ojniční ložisko, 10 mm, Minarelli/Morini
103 Kč

Ojniční ložisko, 10 mm, Minarelli/Morini - Ojniční ložisko o rozměru 10mm za skvělou cenu.

Kód: KW13963
17146 - Ložisko pístního čepu Top Racing 10x14x13mm
68 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 17146

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.