Klikové hřídele

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

5 položek celkem
39152 - Klikový hřídel Simson S50, Star SR4-2, Schwalbe KR51/1, Sperber SR4-3, Habicht SR4-4, Duo 4/1
1 047 Kč

Náhradní klikový hřídel je vhodný pro stroje Simson S50, Star SR4-2, Schwalbe KR51/1, Sperber SR4-3, Habicht SR4-4, Duo 4/1. Součástí balení je ložisko pístního čepu.

Kód: 39152
BS2C3174714-C3 - ball bearing SKF 6303 C3 - 17x47x14mm
291 Kč

Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.

Kód: BS2C3174714-C3
28347 - Ložisko pístního čepu Top Racing high quality 12x16x13mm
212 Kč

Portugalský specialista na tuning vyrábí více než 50 let standardní a závodní díly pro skútry, mopedy a maxi skútry. Ať už klikový hřídel, variátor nebo převodovka - tým ve...

Kód: 28347
NK101.73 - Ložisko pístního čepu NARAKU [HD-Quality]
od 129 Kč

Kvalitní náhradní ložisko pístního čepu od Naraku za pěknou cenu. Různé rozměry na výběr.

Kód: NK101.73
KW15439 - Ojniční ložisko, 12 mm, CPI, Keeway, Kentoya
89 Kč

Ojniční ložisko, 12 mm, CPI, Keeway, Kentoya - Ojniční ložisko o rozměru 12mm za skvělou cenu.

Kód: KW15439

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.