Klikové hřídele

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

5 položek celkem
Klikový hřídel Malossi MHR Team Replica, Piaggio, 85 mm ojnice
9 922 Kč

Kliková hřídel Malossi MHR Team Replica, Piaggio, 85 mm ojnice - Kliková hřídel té nejvyšší kvality. Od své vykonnější sestry zdědila ojnici o délce 85mm, která jí předurčije...

Kód: M539212
Klikový hřídel Malossi MHR, Piaggio Purejet
9 377 Kč

Kliková hřídel Malossi MHR, Piaggio Purejet - Kliková hřídel Malossi se systémem HPC "High Primary Compression". K dostání s 10mm nebo 12mm pístním čepem. Špička mezi klikovými...

Kód: M5312331
Klikový hřídel Malossi MHR, Piaggio
6 905 Kč

Kliková hřídel Malossi MHR, Piaggio - Kliková hřídel Malossi se systémem HPC "High Primary Compression". K dostání s 10mm nebo 12mm pístním čepem. Špička mezi klikovými hřídeli,...

Kód: M537600
Sada ložisek na kliku Malossi MHR 20x52x10.8, Piaggio
2 563 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M6614105EA
Sada ložisek na kliku Malossi MHR 20x52x12, Piaggio
1 610 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M6614105E

Klikový hřídel je srdcem Vašeho motoru. Hovoříme o nesmírně důležité části motoru, jejíž výměna by měla být provedena profesionálně. Je potřeba dbát na používání toho správného oleje, dále ve správných intervalech měnit spodní ložiska a také ojniční ložisko pístního čepu a to především, pokud používáte válec s větším obsahem. U malých 2T motorů se doporučuje kontrola alespoň po každých 15.000km. Pokud máte více upravený motor, budete potřebovat i sportovní "kliku", která vydrží vysoké otáčky motoru. S tím souvisí i nasazení, co nejvíce kvalitních ložisek klikového hřídele. Pokud budete potřebovat vyměnit klikový hřídel, můžete se obrátit na náš servis.