CDI Malossi Force Master 2.1, Yamaha X-Max 125 4T LC do roku 2016
Kód: M5519537Související produkty
Sada ECU s lambda emulátorem, vhodná pro válce 183 ccm od značky Top Performances. Tato ECU, je speciálně vyrobená pro vstřikovací systém 4V skútrů. Výsledek naladěním...
Detailní popis produktu
Jednotka CDI s optimalizovanými palivovými mapami pro skútry Yamaha X-Max 125 4T LC do roku 2016. Díky této jednotce můžete upravit vstřikování a použít tak například větší válec Malossi 182ccm 3114852. Jednotka má předdefinované 4 palivové mapy podle úprav, které jsou na skútru udělány. Dále lze ještě ručně upravovat množství směsi ve třech režimech otáček v rozmezí +/- 14%. Omezovač otáček je posunutý až o 1 200 ot./min.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Řídicí jednotka CDI |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Řidicí jednotka |
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
CDI odblokované Top Performances pro Minarelli AM6, Derbi Senda (Ducati/Kokusan zapalování)
Gumová objímka pro CDI, rozměry 37x22mm - Náhradní objímka na CDI. Rozměry: 37x22mm
Odškrcená CDI Racing jednotka s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu...
Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...
Pro tento produkt momentálně připravujeme popis, který doplníme v blízké době.
Náhradní CDI jednotka je vhodná pro motory Minarelli horizontal od konce roku 2003. Vhodné pro stroje s modro-bílými barvami kabelu na konektoru CDI. OEM číslo: 5BM-H5540-00.
Náhradní CDI jednotka s cívkou je vhodná pro stroje Tomos A35.
ECU / řídicí jednotka Naraku bez omezení rychlosti vhodná pro řadičky Generic, Beeline Euro 4 od roku výroby 2019. Bez této jednotky jsou bohužel jakékoli úpravy jako je laděný...
Odškrcená CDI jednotka Racing DC type s optimalizovanou křivkou zapalování je vhodná pro motory GY6 125-150ccm. Tato jednotka je nutná pro každý tuning. Pokud skútr...
Odškrcené CDI Naraku, je vhodné pro motory Piaggio 50 ccm 2T Euro 4. Problémy s restrikcí budou nyní minulostí a Váš motor se bude vytáčet až do těch správných otáček.
Kompletní jednotka zapalování podle specifikací OEM, sestávající z integrovaného CDI a zapalovací cívky pro použití se zapalovacími systémy Ducati nebo Kokusan u následujících...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.