Řídicí jednotka CDI

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

4 položek celkem
40325 - CDI, nastavitelné, Derbi D50B0 Euro4 2018-
1 099 Kč

CDI jednotka pro všechny skútry Derbi Senda Euro 4. Díky této CDI jednotce lze tovární omezení rychlosti odstranit a je plynule nastavitelné. Při použití tohoto CDI se...

Kód: 40325
Řídicí jednotka Malossi Digitronic, Aprilia RS 50, RX 50, Derbi Senda 50
4 766 Kč

Pokud hledáte to nejlepší pro Váš stroj, tak Malossi je určitě to nejlepší co můžete vybrat. Na detailním popisu tohoto produktu pracujeme, pokud máte dotazy tak nás neváhejte...

Kód: M5518206
PI-CM287903 - Řidicí jednotka, CDI OEM 45km/h, Derbi D50B0 Euro4 2018-
5 635 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-CM287903
38287 - CDI Premium Performance pro Derbi D50B0 Euro4 2018-
1 999 Kč –19 %
1 609 Kč

CDI Premium Performance vhodný pro Derbi D50B0 Euro4 2018-. Tovární limit otáček byl zvýšen z 8000 ot./min na 10 000 ot./min. Při použití tohoto CDI se důrazně doporučuje...

Kód: 38287

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.