Řídicí jednotka CDI

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.

Nejprodávanější

4 položek celkem
17158 - CDI odškrcené pro Kymco Agility, Vitality 50ccm 4T
909 Kč

Odškrcená sada CDI je vhodná pro stroje Kymco Agility, Vitality s motory 50ccm 4T. Sada obsahuje otevřenou a výkon zvyšující jednotku CDI, čep variátoru bez omezení rychlosti a...

Kód: 17158
31350 - CDI přiškrcené na 25km/h Kymco 50 4T
1 481 Kč

Přiškrcená CDI jednotka 25km/h je vhodná pro skútry Kymco 50 ccm 4T.

Kód: 31350
IP31349 - CDI Kymco, SYM, Peugeot 50 4T
621 Kč

Zapalovací jednotka CDI tak, jak je namontována ve vozidle z výroby, náhrada origináluu. Vhodné pro Kymco, SYM a některé 4-taktní skútry Peugeot 50ccm.

Kód: IP31349
NK390.16 - CDI Naraku racing, Kymco 4T
816 Kč

CDI Naraku racing, Kymco 4T - Tuningové, odblokované CDI od Naraku pro čtyřtaktní motory. Toto CDI s přívlastkem racing by mělo zvednout výkon Vašeho skútru hlavně ve vyšších...

Kód: NK390.16

Jednotka CDI je důležitou součástí, která řídí zapalovaní Vašeho stroje. CDI jednotka neboli kondenzátorové zapalování je většinou k dispozici v omezené, nebo otevřené verzi. Odškrcená CDI jednotka navíc umožní využít plný výkon motoru, to je nezbytné, pokud provádíte jakékoli úpravy, například větší válec, karburátor, výfuk a variátor, aby Váš motor nebrzdila. Je také potřeba vědět, jestli máte verzi pro AC (střídavé napětí), nebo DC (stejnosměrné napětí), to má většinou větší krabičku než AC verze. Lze to zjistit odpojením baterie a poté skútr nakopnout pomocí nakopávačky. Pokud skútr bude dávat jiskru, máte zapalování pro AC (střídavé napětí), pokud nebude máte DC verzi. V případě, že budete potřebovat vyměnit CDI, nebojte se obrátit na náš servis.