Regulátory

Regulátor neboli usměrňovač se stará o změnu střídavého napětí, generovaného alternátorem, do požadovaného stejnosměrného napětí. Často se velmi zahřívá, a pokud je vadný poznáte to mimo jiné podle praskajících žárovek nebo neustále vybité baterie. Výměna regulátoru je snadná a jde pouze o výměnu kus za kus. Nejčastěji se nalézá někde pod přední kapotou.

Nejprodávanější

BT22011 - Regulátor napětí, China
Regulátor napětí, China
Skladem (1 ks)
Kód: BT22011
 
179 Kč
Regulátor napětí 5-pin s konektorem GY6 50-150ccm
 
210 Kč
41641 - Modul dobíjení 6V, Simson S50, S50B1, S51, KR50, KR51, SR4
 
617 Kč
IP35953 - Regulátor napětí Yamaha MT125, WR125X, WR125R, YZF-R125
 
653 Kč
16782 - Regulátor napětí Minarelli
Regulátor napětí Minarelli
Skladem (1 ks)
Kód: 16782
 
155 Kč
IP32334 - Regulátor, Honda PS / SH 125i-150iccm
Regulátor, Honda PS / SH 125i-150iccm
Skladem (1 ks)
Kód: IP32334
 
995 Kč
PI-58090R5 - Regulátor s blinkr relé, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa 125-250
 
1 845 Kč
4 položek celkem
PI-2940165 - Regulátor OEM 5-pin, Piaggio, Gilera
1 277 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-2940165
IP32369 - Regulátor napětí Piaggio, Vespa
488 Kč

Náhradní regulátor napětí je vhodný na skútry Piaggio, Vespa. OEM čísla: 291931 / 2940165.

Kód: IP32369
IP32321 - Regulátor napětí Piaggio Ape, Vespa Cosa, PK, PX E-Start
520 Kč

Náhradní regulátor napětí je vhodný na skútry Piaggio Ape, Vespa Cosa, PK, PX s E-Start. OEM čísla: 2308245 / 58074R / 230824.

Kód: IP32321
16833 - Regulátor napětí 5-pin Piaggio, Gilera
496 Kč

Náhradní regulátor napětí má 5 pinů a je vhodný na stroje Piaggio a Gilera. OEM čísla: 291931, 2940165.

Kód: 16833

Regulátor neboli usměrňovač se stará o změnu střídavého napětí, generovaného alternátorem, do požadovaného stejnosměrného napětí. Často se velmi zahřívá, a pokud je vadný poznáte to mimo jiné podle praskajících žárovek nebo neustále vybité baterie. Výměna regulátoru je snadná a jde pouze o výměnu kus za kus. Nejčastěji se nalézá někde pod přední kapotou.