Ložiska řízení

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.

Nejprodávanější

BZA30457 - Sada ložisek řízení, Piaggio, Vespa, Gilera 50-200cc 2T, 4T
 
312 Kč
23742 - Sada ložisek řízení RMS, Honda SES, SH 125, 150
 
438 Kč
Sada ložisek řízení Piaggio X8, X9, Nexus
Sada ložisek řízení Piaggio X8, X9, Nexus
Skladem u dodavatele
Kód: PI597783
 
1 176 Kč
39570 - Sada ložisek řízení 6ks, Simson S50, S51, S53, SR50, SR80
 
459 Kč
37529 - Sada ložisek řízení Aerox, Nitro, Booster
Sada ložisek řízení Aerox, Nitro, Booster
Skladem u dodavatele
Kód: 37529
 
212 Kč
15644 - Sada ložisek řízení Peugeot
Sada ložisek řízení Peugeot
Skladem u dodavatele
Kód: 15644
 
289 Kč
16797 - Sada ložisek řízení RMS, Yamaha MBK Malaguti
 
166 Kč
3 položek celkem
PI-650693 - Ložisko řízení horní OEM, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
398 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-650693
PI-65007545 - Ložisko řízení spodní OEM, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
603 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-65007545
16799 - Sada ložisek řízení, Piaggio, Italjet
752 Kč

Italský výrobce dílů pro motocykly a skútry poskytuje širokou škálu náhradních dílů. Od startérů, brzdových lanek, pístních kroužků, volnoběžek startéru RMS nabízí vše, co může...

Kód: 16799

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.