Ložiska řízení

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.

Nejprodávanější

BZA30457 - Sada ložisek řízení, Piaggio, Vespa, Gilera 50-200cc 2T, 4T
 
312 Kč
23742 - Sada ložisek řízení RMS, Honda SES, SH 125, 150
 
438 Kč
Sada ložisek řízení Piaggio X8, X9, Nexus
Sada ložisek řízení Piaggio X8, X9, Nexus
Skladem u dodavatele
Kód: PI597783
 
1 176 Kč
39570 - Sada ložisek řízení 6ks, Simson S50, S51, S53, SR50, SR80
 
459 Kč
37529 - Sada ložisek řízení Aerox, Nitro, Booster
Sada ložisek řízení Aerox, Nitro, Booster
Skladem u dodavatele
Kód: 37529
 
212 Kč
15644 - Sada ložisek řízení Peugeot
Sada ložisek řízení Peugeot
Skladem u dodavatele
Kód: 15644
 
289 Kč
16797 - Sada ložisek řízení RMS, Yamaha MBK Malaguti
 
166 Kč
3 položek celkem
37529 - Sada ložisek řízení Aerox, Nitro, Booster
212 Kč

Náhradní sada ložisek řízení je vhodná na skútry Yamaha Aerox, Nitro a Booster od roku výroby 2002. Vidlice s průměrem hřídele 30mm.

Kód: 37529
18344 - Sada ložisek řízení Buzzetti, Aerox, Nitro, Booster
461 Kč

Pokud hledáte kvalitní náhradní díl nebo nářadí na Váš skútr nebo motorku, tak italský specialista Buzzetti je tu pro Vás. Velmi speciální přípravky jsou tu připraveny Vám...

Kód: 18344
16771 - Sada ložisek řízení Aerox, Nitro -01, T-Max 500 -07
260 Kč

Náhradní sada ložisek řízení je vhodná na skútry Yamaha Aerox a Nitro do roku výroby 2001 a T-Max 500 do roku 2007. Vidlice s průměrem hřídele 27mm.

Kód: 16771

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.