Ložiska řízení

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.

Nejprodávanější

23742 - Sada ložisek řízení RMS, Honda SES, SH 125, 150
 
438 Kč
Sada ložisek řízení Piaggio X8, X9, Nexus
Sada ložisek řízení Piaggio X8, X9, Nexus
Skladem u dodavatele
Kód: PI597783
 
1 176 Kč
39570 - Sada ložisek řízení 6ks, Simson S50, S51, S53, SR50, SR80
 
459 Kč
37529 - Sada ložisek řízení Aerox, Nitro, Booster
Sada ložisek řízení Aerox, Nitro, Booster
Skladem u dodavatele
Kód: 37529
 
212 Kč
15644 - Sada ložisek řízení Peugeot
Sada ložisek řízení Peugeot
Skladem u dodavatele
Kód: 15644
 
289 Kč
16797 - Sada ložisek řízení RMS, Yamaha MBK Malaguti
 
166 Kč
4 položek celkem
PI-600750 - Ložisko řízení OEM horní, Piaggio X10 350
456 Kč

Náhradní horní ložisko řízení v originální kvalitě Piaggio. Toto ložisko řízení je vhodné pro skútry Piaggio X10 350. OEM číslo: 600750.

Kód: PI-600750
PI-65007545 - Ložisko řízení spodní OEM, Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio, Vespa
603 Kč

Originální náhradní díly přímo od výrobce Vašeho stroje se vyznačují především prvotřídní kvalitou a přesností výroby. Občas také trochu vyšší cenou, ale ne jednou dokáže cena...

Kód: PI-65007545
BZA30458 - Sada ložisek řízení, Nexus, Beverly, X7, X8, X9
507 Kč

Pokud hledáte kvalitní náhradní díl nebo nářadí na Váš skútr nebo motorku, tak italský specialista Buzzetti je tu pro Vás. Velmi speciální přípravky jsou tu připraveny Vám...

Kód: BZA30458
16798 - Ložisko řízení spodní, Piaggio, Gilera
236 Kč

Náhradní spodní ložisko řízení je vhodné pro stroje Piaggio, Gilera. OEM číslo: 650075.

Kód: 16798

Každý, kdo na svém stroji repasuje nebo mění vidlici, by měl vždy vyměnit ložisko hlavy řízení. Před instalací musí být ložisko namazáno tukem. Pokud to nebylo provedeno správně nebo se ložiska řízení v průběhu času jednoduše opotřebují, je čas na výměnu. Poznáte to hlavně nepravidelným chodem při točení řidítky nebo pokud si zapřete přední kolo o zeď a ucítíte vůli v přední vidlici.