Karburátor Stage6 RT PWK Flat-Slide
Kód: S6-31RT-PWK21 S6-31RT-PWK24 S6-31RT-PWK26 S6-31RT-PWK28 S6-31RT-PWK30 S6-31RT-PWK32 S6-31RT-PWK34 Zvolte variantuSouvisející produkty
Špičkový kit sání Stage6 R/T s karburátorem Stage6 R/T PWK 28mm Powerjet. Tento kit je vhodný pro motory Piaggio. Kit je navržen pro pořádný tuning, kde jsou použity špičkové...
Špičkový kit sání Stage6 s karburátorem Stage6 R/T PWK 21mm Powerjet. Tento kit je vhodný pro motory Piaggio. Kit je navržen spíše pro větší tuning, kde jsou použity 70ccm válce...
Špičkový kit sání Stage6 s karburátorem Stage6 R/T PWK 21mm Powerjet. Tento kit je vhodný pro motory Peugeot. Kit je navržen spíše pro větší tuning, kde jsou použity 70ccm válce...
Špičkový kit sání Stage6 s karburátorem Stage6 R/T PWK 21mm Powerjet. Tento kit je vhodný pro motory Minarelli. Kit je navržen spíše pro větší tuning, kde jsou použity 70ccm...
Špičkový kit sání Stage6 R/T s karburátorem Stage6 R/T PWK 28mm Powerjet. Tento kit je vhodný pro motory Derbi. Kit je navržen pro pořádný tuning, kde jsou použity špičkové...
Detailní popis produktu
Karburátor Stage6 R/T PWK s plochým šoupátkem. Novinka od Stage6 z dílny KOSO. Nový závodní karburátor Stage6 R/T Flat-Slide s černým povrchem. Hlavní rozdíl od obyčejného provedení je provedení vnitřku karburátoru. Tento nový závodní typ je již z výroby vyleštěný. Další věc, na kterou je třeba upozornit je, že karburátor má pouze vývod pro podtlak a nikoli pro olej. To znamená, že oddělené mazání již není možné použít. Samozřejmostí je PowerJet tryska pro maximální výkon ve vysokých otáčkách. V balení je podrobný manuál v angličtině, jak správně naladit karburátor.
Průměr karburátoru 21 - 28 mm:
- Šířka připojení k filtru 50mm
- Šířka připojení k motoru 35mm
- Hlavní tryska 120 (21 mm + 24 mm) / 125 (26 mm) / 130 (28 mm)
- Volnoběžná tryska 38
- Powerjet 30
- Jehla N68E
Průměr karburátoru 30 - 34 mm:
- Šířka připojení k filtru 55mm
- Šířka připojení k motoru 39mm
- Hlavní tryska 142
- Volnoběžná tryska 42 (30 mm + 32 mm) / 45 (34 mm)
- Powerjet 30
- Jehla N68E
Doplňkové parametry
Kategorie: | Karburátor Tuning |
---|---|
Univerzální: | Ne |
Součástky: | Karburátor |
Výrobce: | Stage6 |
Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno...
Výborný karburátor Mikuni TM24 s plochým šoupátkem. Jedná se o tuningový karburátor s velmi úzkými a kompaktními rozměry. Karburátor má difuzor 24mm a je jedním z...
Karburátor Schmitt Black Edition Racing V2 30mm s plochým šoupátkem - Pro náročnější úpravce nabízí firma Schmitt závodní karburátory Flat-Slide, které se hodí všem, kterým už...
Licencovaná replika anglického karburátoru Amal od španělského výrobce karburátorů Arreche s 21mm difuzorem. Karburátor je vhodný pro Derbi GPR, Aprilia RS, Yamaha TZR, MBK...
Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...
Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...
Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...
Karburátor Naraku 17,5 mm má ruční sytič na páčku. Karburátor je vhodný pro motory Minarelli AM6, nebo Derbi EBE, EBS. DB50B0 a další. Hlavní tryska: 85 (6mm), volnoběřná...
Náhradní karburátor 16mm je vhodný pro stroje Honda MB, MT a Yamaha RD, DT50, MX. Hlavní tryska: 110 (M5), připojení k motoru: 42 mm, připojení k filtru: 28 mm, ruční sytič...
Karburátor CP od Polini je kompletně nový typ karburátoru vyvinutý přímo v Itálii v továrně Polini, kde se také celý vyrábí. Je to zárukou maximální kvality a preciznosti ve...
Karburátor Naraku PHVA Replica 17,5 mm, Piaggio, s automatickým sytičem - Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory...
Karburátor je nedílnou součástí motoru a často u základních úprav opomíjenou. Jelikož dvoutaktní motory jsou chlazeny směsí, která jde právě z karburátoru a množství je omezeno...
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.